2009. augusztus 14., péntek

Visszapörgetem

Sziasztok, tudom, hogy a bejegyzések kicsit elmaradtak, tartalmukat veszítették. Ez nem az unatkozásnak köszönhető, hogy ne lenne mit írnom, hanem épp ellenkezőleg, időm nincs rá.

Ezért most megpróbálom összesűríteni a legutóbbi beszámoló óta történteket:

Kaliforniai idő szerint 8-án: Valamikor délután felébredtünk, összecuccoltunk, és irány Santa Cruz, ahol egy újabb ismerős lakik, ahol csövezhetünk. Útközben: alvás, frizbi, fotó, stb. Santa Cruz-i strand önmagában egy vidámpark, de mi itt is csak a frizbinek éltünk, na meg a Big Buck Hunter-nek. De itt újra elhitték a fagyizóban, hogy Pityu Magyarország madagaszkári nagykövete. :) Eztán irány Susanne-hez, akinél az alvós-frizbis képek készültek. Este ismét kirúgtunk a hámból.

9-én: Ébredés után szedelődzködés indulás a Rock the Bells fesztiválra, ahol a Damien Marley koncert is volt. Kb. 13 órától 22 óráig voltunk ott, de legalább ott aludtam. Ez volt talán az első este, hogy "bepunnyadtunk".

10-én: Pityuval végigvezettük a 49 mérföldes Scenic drive-ot SF-ban, majd este Barbarához voltunk hivatalosak vacsira. Egy igazán jól sikerült vacsi után elmentünk valami lepukkant helyre bulizni, majd Bibinél folytattuk. Ez volt az utsó esténk itt.

11-én: Másnap reggel kivittem Anuj-t a reptérre (alvás nélkül), majd hazamentem aludni. Mikor felébredtem, már készen is álltunk indulni délre, azaz LA-be. Jó hosszú (kb. 9 órás) út az 1-es főúton végig, de elég jól néz ki, gyönyörű a tengerpart, szépek a villák. Későn érkeztünk, este aludtunk. JA! Ugyanis aki nem volt még itt, nem tudja, hogy itt minden éjszakai szórakozóhely (kocsma - bar, dizsi - club) 2-kor zár! Normális ember ilyenkor még azon "pöcsöl", hogy hova menjen. Ugye kedves pajtások?

12-én: LA (és ezzel kb. mindent el is mondtam). Séta a Venice Beachen, illetve Hollywoodban. Nyilván minden hírességgel találkoztam, és előre köszöntek. Este elmentünk mulatni, de zárásig megint csak 2 darts-játékot sikerült befejeznünk. Viszont a legtöbb club-ban mindig új barátokra teszek szert akarva-akaratlan. :) Imádnak amerikai parolázni. :) Ezután - hiszen még nem voltunk álmosak - kimentünk a partra, hátha ott még van vki. Na most képzeljetek egy 6 milliós város (külvárosokkal több mint 10 m) 50 km hosszú, kb. 100 méter széles strandját tök üresen. Hát mi belaktuk. :) Mivel gyúrni nem tudtunk a tornaszereken - betudva ezt nagyrészben saját lötyhedtségünknek, ráfogva arra, hogy nedvesek a cuccok - hát frizbiztünk. :)

13-án: Alig bírtuk du. 1-ig elhagyni a szobát. :) Aztán kocsiba be, irány San Diego. Ez hál' istennek már nincs olyan messze LA-től, de azért majdnem egész nap utaztunk, hiszen a felét már végigaludtuk. Vacsi La Jolla-ban, majd találtunk egy jó kis szállást, ahol kötelezően van reggeli az árban, és van 24 órás jacuzzi a szabadban. Ezt miután a szokásos körútról hazajöttünk, teszteltük is. Awesome.

14-e: 9:20-kor fel kellett kelni reggelizni. Mivel Pityu visszaaludt, most írom a bejegyzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése