2009. augusztus 8., szombat

Champions, Ceasar, Giants, Bibi

Rövid összefoglalása következik az elmúlt napnak, amit a címben jól fel is vezettem. :)
Hadd kezdjem először is azzal, hogy ismertetem mindenkivel azt a tényt, hogy soha életemben nem tanultam vitorlázni, igaz tavaly nyáron vitorláztunk az Adrián (de volt hivatásos kapitányunk, skipperünk). Na, ezek után életem első vitorlás versenyére el kellett jönnöm San Franciscoba, és meg kellett néznem a város naplementében az öböl felől. Ha azt mondanám, hogy semmi különös, akkor enyhén pejoratív lennék.
Szóval, elindultam egy vitorlás versenyen hatodmagammal, amely csapatnak a fele magyar volt :). Igaz, a skipper amcsi volt, de mennyi annak az esélye, hogy életem első vitorlásversenyére éppen San Franciscoban kerül sor, ahol ráadásul először vagyok, mitöbb, rajtunk (Pityu és jómagam) kívül teljesen véletlenül még egy magyar van a hajón? Az csak hab a tortán, hogy ez a csapat (nélkülünk) szokott versenyezni, de sose nyert még, de most lealáztuk az egész mezőnyt, 2:14-et verve a második helyezettre.




Ráadásul a befutó a kikötő bejáratánál volt, amire a baseball-stadion néz, és éppen a helyi csapat, a Giants játszik mit tudom én hány tízezer ember előtt. Úgyhogy, amikor becsordogáltunk a cél után a kikötőbe, és közben üvölt egy stadion feléd, akkor nem is kétséges, hogy a mólón besétálva csakis római cézárnak érezheted magad. Üdvözöltem is az egész stadiont a hajó orráról :).

A meccs végére ráadásul még be is jutottunk tök ingyér', csak kicsit szemfülesnek kellett lenni. Életem első baseball-meccse is kipipálva!


Az este nyilván nem múlhat el buli nélkül. Így aztán ismét lementünk egy klubba. De borzasztó, hogy itt minden kettőkor zár, mert mi kb. 1 óra körül szoktunk leérni... A buli király volt, és mint megtudtam, én vagyok (voltam) Magyarország legjobb táncosa, úgyhogy megmutattam nekik, hogyan csapatjuk mi. :)

Az éjszaka közepén még elmentünk Anuj egyik lány barátjához, Bibihez, mert hosszú volt még az este. Itt engedtessék megjegyeznem egy újabb koincidenciát, hogy egész életemben nem ismertem egy Bibit sem (jó, Tomit és sose hívtam így), és most nyáron rögtön kettőt is megismerek, egy bolgárt és egy amcsit. Ha kettőből lehet már általánosítani, akkor bírom a Bibiket. :) Már csak azért is, mert annyival le lehetett venni a lábáról (természetesen csak átvitt értelemben), hogy megmondtam neki Madagaszkár fővárosát. (Tudom, hogy mindenki tudja, de hogy ne kelljen leellenőrizni: Antananarivo.)

Mivel jobb ötletünk nem volt (van egyáltalán?), kimentünk frizbizni egy parkba. A Park Ranger kb. 1 perc múlva kidobott minket egy teljesen normális térről, mondván, hogy zárva van, de az utcán játszhattunk. A rendőrök, vagy a törvényhozók minden országban hülyék? :) Végül, reggel fél 8 körül haza is értünk.

Most ennyi, ma Santa Cruzba megyünk, és ott is alszunk. Már nem tervezek... :)

1 megjegyzés: