2009. augusztus 8., szombat

A milliomos, a nagykövet és a táncos CEO

Na, a tegnap este után végre összeállt a sztori a miértekre.

Anuj - indiai milliomos, aki indiai alapítványok számára gyűjt szerte a világon, van egy hőlégballon hotele, azzal utazzuk körbe most a világot

Pityu - Magyarország madagaszkári nagykövete, aki az út során a két országot népszerűsíti, egyik keze a legújabb kutatások szerint kifejlesztett műkéz

dunadan (jómagam) - Magyarország legjobb táncosa voltam, de egy évvel ezelőtt egy sérülés miatt abba kellett hagynom, ma Magyarországon híres ember, a hetedik legnagyobb cég vezérigazgatója vagyok

A találkozás - Először a K2 megmászásán találkoztunk (amit én persze kétségbe vonok), mert szerintem először a keleti sark (IGEN!) meghódításán. Azóta jó barátok lettünk, most egy három hónapos világkörüli úton vagyunk, és közben a saját zenekarunk (Mile 606) albumain dolgozunk. A zenekar Indiában és odahaza már befutott, most igyekszünk itt is promotálni.

5 megjegyzés:

  1. hány csajt dugtatok meg ezzel a dumával?

    VálaszTörlés
  2. Hasonló esetekkel az OPNI-n (Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézet) találkoztam már! Bezárták.... :)

    VálaszTörlés
  3. Ennél jóval érdekesebb, hogy általában elhiszik... :)

    VálaszTörlés
  4. Én is kérek abból, amit ti vettetek be!!! :)
    Amúgy a vitorlás képek eszetlen jók, majd mesélj még - mondjuk szilveszterkor! :)

    VálaszTörlés