2009. július 30., csütörtök

Landed @ NYC

(First post from the US)

Az utazás - azon kívül, hogy több mint 10 óra - nagy fun, legfőképp amikor az óceán felett 10e méterrel közlik, hogy bocs, de a rendszer lefagyott (Microsoft ide is betette már a lábát? - ilyenkor jutnak eszembe a jó kis beágyazott rendszerek órák, amiket kihagytam), és újra kell indítani. :) Minden (látható) elektromos rendszer (lámpák, TV stb.) lekapcs, majd bekapcs. :)
Kocsival is javaslom kipróbálni a sztrádán.

Ami még kihagyhatatlan: vákuummal kirántani a kagylóban hagyott csomagot. Cool.

Holnap, 6 órás ugrás után hajnal 4-kor kelés, hogy a 7-kor induló repcsivel újabb 3 időzónányit repüljünk az aranyásók földjére.

4 megjegyzés:

  1. 1. Beágyból én ötösre vizsgáztam! :)
    2. CsBV
    3. Az "ugrás" a New York-i szlengben alvást jelent? :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, nem, itt a 6 oras idozonavltasra gondoltam, amin akkor mar tul voltam. Most Vegasban vagyok, de mar elegge hullakent, mert nem volt sok alvas, csak utazas meg idougras, uh. a kov posztra legalabb itteni ido szerint holnap reggelig varni kell.

    VálaszTörlés
  3. Hat, itt mar mas terv fogadott, mint amt otthon kitalaltam. :)
    Mivel meg mindig egy masik srac geperol tudok csak irogatni, tovabba is varni kell a bejegyzesekre es fotokra. :)

    VálaszTörlés